donderdag 26 juli 2012

Solden... dus nieuwe schoenen :)

new shoes!

Laten we maar eerlijk zijn hé, ik hou van schoenen. En als het dan solden/koopjes zijn... En ik kom toevallig in een schoenenwinkel terecht... En ik zie daar een tof paar staan... En ik weet dat er nog wat geld op mijn rekening komt van mijn vakantiejob... Dan ga ik al eens over tot een aankoop...
Dus zijn deze schoenen vanaf nu van mij! Ze zijn mooi, comfortabel, rood en zomers. En het merk: "Cristófoli" klinkt best wel chique.

Verder had ik een leuke dag vandaag! Ik moest maar werken tot de middag, dus had ik in de namiddag eens tijd om van dat mooie weer te profiteren. Resultaat was een middagje Kortrijk: iets gaan eten, schoenen geshopt en een zoektocht naar leuke spulletjes en lekkers in de Hema om in het postpakket voor broer en zus te stoppen die momenteel op kamp zijn.
En ik had ook nog een "mini-reünie" met vriendinnen uit het middelbaar. Want het was al véél te lang geleden dat ik ze nog gezien had!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com