zaterdag 2 juni 2012

my (old) room




Ik ben nog steeds dol op papier. Maar als tiener verzamelde ik echt alles: postkaartjes, toegangstickets van een theatervoorstelling, foto's uit magazines, programmaboekjes van kunst -en cultuurvoorstellingen, inpakpapier, ...
Ik maakte collages, verknipte, hing het op. 
Luisterde ondertussen naar melancholische liedjes... Spinvis, Coco rosie, Feist, Edith Piaf
verzamelde quotes en schreef alles op.


Het was eigenlijk al lang geleden dat ik nog eens écht op mijn (oude) kamer gezeten had. Omdat ik normaal de week op kot doorbreng en hier niet zo vaak meer ben in het weekend. Ik slaap hier wel nog. Maar ik zit niet meer zo vaak "letterlijk" in mijn kamer. Muziek te luisteren, te lezen of te tekenen.


 Het was er meestal wat rommelig, maar gezellig. Ik maakte collages op mijn kasten (zoals die hierboven). brandde wierook. 



Verzamelde hebbedingetjes. Zoals deze leuke pleisters (hierboven) in de vorm van kusjes (er plakt er eentje op de 'vrouw' ernaast). Gekocht in de KitchKitchen store in Amsterdam.


Ik verzamelde ook notebooks enzo. Waar ik dan uiteindelijk nooit in durfde te schrijven, omdat ze véél te mooi waren :)


Nu verzamel ik voornamelijk (digitale) plaatjes op mijn tumblr-pagina
neem een kijkje:


Minarets and memories

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com