vrijdag 22 juni 2012

Yellow mood

Geen titel #1

In de examens zijn er zo'n twee dingen die mij opfleuren, Food!!! en kledij. Ik zat de site van irregular choice (met gewéldige schoenen) uit te pluizen en toen vond ik dit paar pumps. Ze zijn prachtig! Met die parels en die geborduurde pauw! Ze zouden ook geweldig staan bij winters weer, ze hebben zelf iets kerstmis-achtig vind ik. Maar, ik maakte er een collage van met een paar zomerse toppers zoals een bustier top en een zwierige, elegante okergele rok. De etnisch getinte armband vind ik ook prachtig. Ik hou wel van deze stijl.


Naf Naf bustier top
€25 - placedestendances.com

Jil Sander leather tote bag
$869 - barneys.com

BUBA sequin jewelry
£112 - bubalondon.com

Lokalwear lace jewelry
€85 - ourstyle.hu






Helaas is het maar een fictieve collage, het budget ontbreekt mij... Maar over die schoenen twijfel ik wel. Misschien geef ik ze als cadeau aan mezelf. Na een vakantiejob wel te verstaan :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com