donderdag 29 maart 2012

Hét Boek!

Gisteren alle boekenwinkels van Leuven afgeschuimd op zoek naar Hét Boek! En jawel! Bij mijn tweede poging vond ik Hét. En ik was zo blij! Bij deze heb ik dus plannen voor mijn paasvakantie. Ik ga een poging doen tot het maken van één van de vele supermooie, fleurige, zomerse rokjes uit het boek. Nu alleen nog kiezen welke...


Het eenvoudigste exemplaar misschien... Want ik heb zero ervaring met het maken van rokjes en dergelijke. En toch heb ik het gevoel dat het goed komt. Jawel! De naaimachine heb ik van zolder gehaald en is nu binnen voor onderhoud. Volgende week ga ik leuke stofjes kiezen en dan kan het echte werk beginnen. U kan mijn strijd met stof en naaimachien hier live volgen. Ik hou u op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com