maandag 12 december 2011

All I want for christmas!

Kerstshoppen en kerstmarkten, mensen met van die vreemde kerstmutsen en in alle winkels liggen potentiële cadeautjes te lonken. 
Ook bij mij komt een drang tot shoppen naar boven. Hele lijstjes kan ik ervan maken: van hetgene wat ik nog "nodig" lijk te hebben voor de kerst -en nieuwjaarsoutfit, de kleine cadeautjes voor anderen én uiteraard voor mezelf. 

Alleen heb ik nog geen flauw idee wat ik ga kopen voor de anderen, maar ik weet wel al wat ik zelf wil. Daarom een lijstje!
(hint voor de mensen die mij iets cadeau willen doen) 

Een abonnement op het gewéldige Flow magazine
Klik hier om naar de SITE te gaan
Een mega tas waar mijn boeken wel eens in kunnen
Gevonden op de vrolijke site van Kadowinkel stippels
Het boek van Spinvis met de nieuwe cd erin


Verder ben ik ook altijd tevreden met mooi papier, kaarten en foto's, boekjes en kookboeken, etnisch getinte armbanden en oorringen. Of eens een naailes! Want ik wil zo graag leren naaien!
Ik ben in een creatieve bui dus wil ik spoedig weer verder werken aan het gedichtenboekje dat ik voor mijn oma maak. 
Ik verzamel voor kerstmis en voor andere gelegenheden gedichten in een boekje waar ik tekeningen bij maak. Als iemand nog een mooi gedicht weet (alle thema's zijn welkom) mag je het zeker posten of mailen, of als je een site kent met mooie poëzie mag je die ook altijd doorsturen. Je zou me er alleszins een groot plezier mee doen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com