zondag 16 december 2012

WinterWonderland

Geen sneeuw voorlopig, maar kerstsfeer genoeg in Leuven. Ze waren dit jaar wel érg enthousiast. Overal werden kerstbomen neergezet, vintage draaimolens op de grote markt, een kerstmarkt op het Ladeuzeplein. En die lichtjes ... die hangen overal: alle bomen in het centrum zijn ermee verpakt (of het nu kerstbomen zijn of niet) en het stadhuis lijkt wel een overbelicht kasteel uit Disneyland. De winkelstraat kent ook een toestroom van een gretige groep mensen op jacht naar hét geschikte kerstcadeau.  

Kerstsfeer, dat is toch iets apart. Ik denk niet dat een andere feestdag in het jaar zoveel teweegbrengt. Maar ik kijk er ook al naar uit hoor! Dat lekkere eten, pakjes, me mooi opkleden in dat veel te strak jurkje die na het eerste gerecht al begint te spannen ter hoogte van de buik, ... 
Ik tel al af! Ik moet me alleen eerst nog door een stresserende week worstelen. Ik heb dinsdag mijn àllereerste presentatie in het Arabisch en donderdag een mondelinge test Arabisch. En daar heb ik echt geen zin in :(





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com