maandag 12 maart 2012

#Wijvenweek: Beautyqueen in het diepst van mijn gedachten? Moi?

Nee, ik ga nooit de deur uit in een trainingspak of met vettig haar. En ja ik heb waarschijnlijk zo'n 20 paar schoenen. Ik verander vaak nog eens van outfit als ik onverwacht naar de winkel wordt gestuurd en ja daardoor is de winkel soms al dicht. Soms bevind ik me in een existentiële crisis omdat ik niet weet wat ik aan moet, waardoor ik bijna altijd te laat kom voor een afspraak, hoewel ik al 2 uur in de badkamer sta... 

En toch... noem ik mezelf geen beautyqueen. Mijn make-up beperkt zich tot een stompje eyeliner, die daarbij nog eens kleeft omdat de lipgloss er eens over uitliep in mijn toilettas. En een rode lipstick die ik trouwens niet al te vaak gebruik omdat ik me, zodra ik buiten ben, heel ongemakkelijk ga voelen met al dat rood op m'n gezicht. Nagels lakken vind ik een heel gedoe en wenkbrauwen epileren doet alleen maar pijn. Mijn haar vraagt weinig inspanning en een stijltang heb ik nog nooit in mijn handen gehad. Ik sla bijna elke dag wel eens een voet om door de dodelijke combinatie van hakken en kasseien.
En hier vind je geen outfitposts, want daar ben ik niet zo voor te vinden, omdat ik het allemaal een beetje oppervlakkig vind (maar ook omdat foto's met mij op de voorgrond veelal mislukken, dus hou ik me meestal aan het fotograferen van eten en andere dingen waar ik niet op sta). 

Soms wou ik dat ik perfect mijn ogen kon schminken en dat mijn haar op een kapsel leek in plaats van op "haar". En dat het mooi zou glanzen, zoals op tv. Maar of ik daarvoor een uur eerder zou willen opstaan? Nee bedankt!

Maar voor ik maar een slonzige indruk nalaat wil ik even zeggen dat ik het wél belangrijk vind om er verzorgd uit te zien. En ik hou zo van schoenen, kleedjes en rokken, ringen, oorringen en armbanden. Ik hou van shoppen! En natuurlijk ben ik ook met mijn uiterlijk bezig. Ik schafte me vandaag nog een fitness abonnement aan (dat kwam waarschijnlijk door het goede weer en de gedachte aan shorts en bikini's, waar mijn lichaam op dit moment nog niet zo mooi mee zal staan)

Dus laat ik soms ook eens lekker de beautyqueen in mij vrij! Want hé! We zijn vrouwen en we mogen dat! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com