dinsdag 3 januari 2012

Life In A Day


Dit weekend kon je op de Nederlandse omroep de prachtige "documentaire" zien "Life In A Day". Een film gemaakt door duizenden mensen over de hele wereld. Zij stuurden massaal filmpjes op die ze gemaakt hebben op 24 juli 2010. 
Ik kan me niet meer herinneren waar ik was op 24 juli 2010 of wat ik aan het doen was. Maar het is zo mooi om naar te kijken. Het is net een tijdscapsule waar latere generaties, of waar wij, later op terug kunnen kijken. En zien hoe de wereld was, hoe wij waren, een documentaire over onze dromen en verlangens, onze angsten, de dingen waar we van houden. En nog eens wordt bevestigd dat we uiteindelijk allemaal niet zo veel van elkaar verschillen.

Deze documentaire kan je hier op mijn pagina bekijken of op youtube


bron: onbekend



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com