donderdag 6 oktober 2011

Het nieuwe kastje

Drukheid! Het nieuwe academiejaar is alweer begonnen (2de week nu) en het is best wel druk. Vooral mijn sociale leven dan. Mijn studeer activiteiten staan momenteel nog op een laag pitje want veel les hebben we nog niet gehad, dus veel tijd heb ik niet nodig om lessen te herhalen.
Maar dit jaar heb ik besloten om wat meer aan m'n sociale leven te werken en momenteel slaag ik daar vrij goed in (= ben nog geen enkele avond alleen op kot geweest). Hoera!
Heb eindelijk ook werk gevonden en probeer dat studeren en werken nu te combineren. Dat vraagt een beetje planning, vooral door het feit dat ik op vrijdag en zaterdag werk maar dan ook rijles heb en naar de buikdans moet. Maar oké! Momenteel lukt het wel en ik kijk al uit naar de Afrika-reis die m'n zus en ik willen maken in de grote vakantie (dat is dus ook de reden waarom ik werk nodig had hé).

Ik ben ook jarig geweest en kreeg superleuke cadeautjes! Zoals een klok, een bijzettafeltje (die ik gebruik als boekenkastje door de 2 bijzettafeltjes op elkaar te zetten (zie foto's)), een nieuwe jas, een mooie rok, fijne juwelen, een boekenbon, een fles cava en ook een fototoestel :) 
Maar de foto's die ik nu bij deze blog post zijn nog met het oude/voorlopige toestel genomen. 
Ik ben vandaag ook druk bezig met het reorganiseren én opruimen van mijn kot, want dat was echt wel eens nodig. Aan m'n kot was te zien dat ik al 2 weken niet veel thuis was geweest. Dus er staat momenteel nog een hoop afwas, stof en opruimwerk op mij te wachten. Maar ik ben al blij dat ik een plaatsje gevonden heb voor het leuke bijzettafeltje die ik gekregen heb van mijn zus en broer (hierbij nog eens bedankt aan iedereen voor de leuke cadeautjes).





Let maar niet op die vreemde datum die daar in de linker onderhoek staat, want je kan wel zien dat die totaal niet klopt :)
Gisteren kocht ik ook een superfijne poster op de posterbeurs van de faculteitskring van geneeskunde (medica). Het is zo'n tekening die je ook in Parijs vind, zo wat Art deco, het blijkt reclame te zijn van een champagnemerk Moët et Chandon. Volgens onze goede vriend wikipedia is het een van de voornaamste Franse champagnehuizen. Maar het was mij vooral te doen om de mooie kleren en kleuren van de dame op de poster. hieronder een foto (niet van m'n originele poster, maar van het internet). Maar in het echt ziet die er nog eens veel mooier uit natuurlijk. Nu nog een plekje aan de muur vinden...

1 opmerking:

  1. Heerlijk, al die leuke nieuwe dingen! En fijn dat je het zo druk hebt, op een fijne manier. Hebben jullie al een specifiek Afrikaans land in gedachten om naartoe te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Banner created with MyBannerMaker.com