donderdag 8 november 2012

Virtuele verzamelwoede

Ik heb nog niet zo lang een Pinterest-account, maar ik vind het een prachtig concept. Ik voel me een verzamelaar van mooie beelden op het internet. Maar soms voel ik me ook een hamsteraar. Ik blijf maar dingen repinnen en mijn mapjes kennen een exponentiƫle groei. Ik wil meer, meer en meer.
Ik word er ook een beetje onrustig en moedeloos van. Want het zou natuurlijk veel leuker zijn om dat virtuele bord vol uitzonderlijke rokjes, kleedjes en schoenen te wisselen voor een echte kleerkast vol.

Maar Pinterest geeft me wel een goed overzicht van moois dat ik ooit vond op een blog of een site. Nu hoef ik geen honderden sites meer op te slaan onder favorieten om daarna vruchteloos op zoek te gaan naar die ene post die ik ooit eens (lang geleden) gelezen had.

Nu heb ik enkel nog een paar vrije dagen nodig, een Pinterest-vakantie, om eens een paar van die pins uit het DIY -of naaimapje te realiseren. 
Een namiddag om de kringloopwinkel te bezoek voor dit:

gevonden op haar pinterest

bekijk ook zeker de site: gaafhergebruik.nl
en gevonden op haar pinterest

Nog een halve dag om stoffen te verzamelen, om dit te maken:

Prachtige rok

knipmode augustus 2012

Om te bakken, te koken, te knutselen, te tuinieren, te shoppen, kleren te naaien, juwelen te maken, ...
Is er iemand die niet geĆÆnspireerd geraakt door Pinterest? 
Ik ben er alvast niet immuun voor.

Neem ook een kijkje in mijn virtuele verzamelingen op mijn Pinterest-pagina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com