maandag 2 juli 2012

Holiday mode ... on


En zo vierde ik mijn eerste (vakantie)weekend!
na een sociale ballingschap van ruim een maand was ik vrij op vrijdag! En dat moest gevierd worden dacht ik zo. Dus stond "cocktails drinken" op het vrijdag-avond-programma in de Cubaan (La bodeguita del Medio).

Zaterdag ging ik naar een outlet-verkoop van Marie Jo (voor de mannen onder ons die niet vertrouwd zijn met bh-merken, dat zijn dus Bh's). Daarna gingen we nog op jacht naar leuke stoffen om zwierige zomerrokjes van te maken. We belandden in deze winkel. En ik werd er eigenaar van een prachtig stofje en een beetje knalgele tricot. Foto's van het resultaat zullen gauw te zien zijn (als alles goed gaat met mijn naai-skills).

Gisteren/zondag kwam de zon piepen. En ik had ze gemist :)
Ideaal dus voor een picknick! 


brood, kaas, olijvekes, plastieken bekers en rosé
meer heeft een mens niet nodig, toch?


Al kan een park ook handig zijn 
& vrienden, om de rosé en de drie stokbroden mee te delen


En de gezelligheid werd voortgezet,
 in een fijn café met een fijn (boom)terras. 
Lekkere drankjes, een originele kaart en cosy plaids




Terrasje onder de bomen, waar de zomerzon door kwam piepen,
tafeltjes lekker in het gras. Hoera voor het natuurgevoel!


Laten we allemaal drinken op een fantastische zomer! Hopelijk wordt het warm, of toch warmer. En wordt het een fijne tijd (ook voor jullie).
Ik ben alvast in zomermodus na zo'n dagje als gisteren.
Wat zijn jullie plannen voor de vakantie?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com