woensdag 2 mei 2012

Smoothie inspiratie

Sinds ik de blender meeverhuisde naar mijn kot. Trakteer ik mezelf nu 's ochtends op een smoothie. En ja! Die zijn echt lekker!
Dinsdag maakte ik een aardbei, framboos, appelsapje met munt.
En vandaag mixte ik natuuryoghurt met peer en banaan

Ook zin in een fruitig ontbijt?
Hier is het 'recept':
(niet dat een recept echt nodig is om wat fruit in een mixer te gooien, maar toch... Hier wat inspiratie)
deze hoeveelheid is voor 1 persoon en je kan er 2 à 3 glazen uit halen.

source: Allisonfreedom

De smoothie op dinsdag:
- een handjevol frambozen (diepvries kan, ze zijn dan alvast goedkoper en je smaakt het verschil niet)
- aardbeien 
- een appel 
- een beetje frambozensap / ander fruitsap
- enkele blaadjes verse munt

Schil de appel, snij al het fruit in kleine stukjes. Neem wat blaadjes van het takje munt.
Mixen maar! Ik voegde ook wat sap toe omdat deze smoothie nogal dik was. Maar dat is ook een keuze naar eigen smaak. 

De smoothie op woensdag:
- 1 banaan
- 1 peer
- 5 grote lepels yoghurt

Schil de peer en snij de banaan en peer in kleine stukjes. doe het in de mixer en voeg de yoghurt toe. Naar smaak kan je ook wel wat suiker toevoegen. Mix tot het luchtig en "smooth" is :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com