donderdag 19 april 2012

En toen was het alweer donderdag








































Soms moet er ook al eens opgeruimd worden enzo. Het was hier wel eens nodig. Nadat ik maandag me aan de naaimachine gewaagd had. En er patronen, stoffen en stofrestjes all over the place lagen. Maar hoe ging dat nu? Sien en de naaimachien? Zondag had ik zeer geconcentreerd patronen zitten overnemen. Maar besefte maandag nadat ik een proefrokje gemaakt had dat dit een te kleine maat was. Daarom is het best wel handig hé, zo'n proefrokje. En toen waren we dinsdag: twee patronen later, nu in 2 maten groter (beter te veel stof dan te weinig?), een kopspeld in mijn voet en een puinhoop op de grond (bij gebrek aan een tafel die groot genoeg is), zere knieën ook (door gebrek aan een stoel). Maar al bij al, ging het naaien goed. Tot ik aan die blinde rits kwam. Want ik heb totaal geen idee hoe ik dat moet doen. Waarschijnlijk ligt dat aan mijn gebrek aan inzicht om het tekeningetje te interpreteren. 


En dan was er ook nog school, waar ik niet (veel) voor gedaan heb. Aj Aj! Mijn hoofd werkte niet zo goed mee door de chaos op mijn kot. Maar dat is inmiddels opgelost. De week was ook wel leuk: een open podium van het NFK (filosofie). Waardoor ik ook nog eens wat mensen terugzag + leuke gesprekken met vriendinnen. Op woensdag soeplunchen met een vriendin en dronk daar jummie paprika-wortelsoep en een koude pastasalade. 's Avonds vroeg het bed in met Grey's Anatomy en Desperate housewives.

En vandaag! Was het nog leuker: Arabisch en meer, en 's avonds nog een lezing over Muslim Entrepreneurship (CSR). Tussendoor eten met meisjes uit de klas en gesprekken over Islam. En als vier uurtje een bezoekje aan de chocoladebar! Hoe fijn :)

Hadden jullie ook een fijne week? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Banner created with MyBannerMaker.com